מדיניות משלוחים
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
זמן מסירת המשלוח הוא עד 5 ימי עסקים ( יום עסקים בו טופלה ההזמנה) ועד 7 ימי עסקים יישובים מרוחקים מעבר ל גדרה וחדרה. אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הינה ביישובי ישראל. אין משלוחים מחוץ למדינת ישראל.במקרים חריגים כגון אסון טבע,מלחמה ועוד זמן משלוח עלול להגיע עד 14 ימי עסקים
המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, אנא ציינו את הכתובת המדויקת בה תוכלו לקבל את החבילה.אתר אונליין קמה קיוט מתחייב למסור חבילה לידי לקוח עם שליח עד הבית ולמסור ללקוח באופן אישי.במידה והלקוח אישר בהודעת אס אמ אס שנשלחת ע"י חברת שליחויות באפשרות להשאיר חבילה בפתח הדלת או בארון בבניין ומישהו גונב את החבילה אחראיות הינה של הלקוח בלבד. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים,יום ו',יום ש' לא נחשבים לימי עבודה ולכן כל ההזמנות אשר התקבלו בימים אלו לא יועברו לחברת שליחויות.בשל עומס משלוחים באתר יתכן עיקוב במשלוחים. עימכם הסליחה.
מדיניות החזרות וביטול עסקה
ביטול עסקה
***תוכן האתר נכתב בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לגברים ונשים כאחד***
“ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981”
1.פניה לביטול העסקה תוגש לתיבת דואר service@kamacute.co.il בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה - לפי המאוחר מביניהם.
2. בעת ביטול העסקה על הלקוח למסור את השם המלא,ת.ז, 4 ספרות של כרטיס האשראי איתו בוצעה העיסקה,את הפרטי העסקה שמבקשים לבטל.
3. אדם בעל מוגבלות, אדם בן 65 ומעלה או עולה חדש, זכאי לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים, בהתאם לתנאים.בהתאם לחוק החברה רשאית לבקש תעודה המוכיחה כי הוא אדם בעל מגבלויות או אזרח ותיק.
4.במידה והדרישה לביטול התקבלה לאחר יציאתו של המוצר/יםאו משלוח ממקום הפצתו החנות רשאית לגבות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ₪ - לפי הנמוך מביניהם.
5. במידה ווהביטול עסקה והחזרת מוצר עמד בכלל הקריטריונים שצויינו במדיניות החזרות וביטול עסקה הלקוח יחוייב בעלות משלוח חוזר של 35 שקל
מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה או לקבל החזר כספי:
1.רכישת מוצרים שעשויים לאבד את ערכם במהירות.
2.ברכישת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח((הדפסת שם/לוגו על פי דרישת הלקוח) התאמת מוצר לפי בקשת הלקוח.
3.ברכישת מוצרים שניתנים להעתקה, אם הצרכן פתח את אריזתם המקורית או עשה שימוש בהם.
4.ערך המוצר/ים הנרכש עולה על 50 ש"ח.
5.המוצר נפגם כתוצאה משימוש שנעשה בו.
6.המוצר לא הוחזר במשלוח חוזר לעסק.
7. מוצרי איפור מרשת חנויות ספורה שיצאו ממחסן הפצה kamacute.
8. במידה והצרכן בחר מוצר/איפור/תמרוק/ מוצר טיפוח שהתגלה לא תואם לגוון העור או לסוג העור שלו.
אחריות
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר מכירות KAMACUTE. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה של הלקוח.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר/ים.
• KAMACUTE עושה מאמצים רבים על מנת לספק מוצרים איכותיים ללקוחותיה אך אינה אחראית על בלאי שנוצר במוצרים כתוצאה מהשימוש של הלקוח.